vrijdag 6 juli 2012

Kleine Charlotte

 
Na 3 weken heerlijke vakantie in Frankrijk en Luxemburg zijn we gisteren weer huiswaarts gekeerd.
Op de laatste camping hadden we gratis wifi! 
Daar kon ik op mijn mobiele telefoon weer lekker op het internet rondneuzen.

Oooh! wat kreeg ik de kriebels en wilde ik thuis weer aan de slag met mijn naaimachine!

In een winkel in Luxemburg kwam ik een leuk boek tegen met allemaal patronen voor tassen.
Het boek is wel in het Duits, maar daar kom ik wel uit (hoop ik).

Vanavond gelukkig weer wat tijd gevonden en aan de slag gegaan met 
'Kleine Charlotte'
Zo heet de etui die ik gemaakt heb.




Zo kan mijn oude zoon zijn kleurpotloden kwijt die momenteel overal rondslingeren :)

1 opmerking:

  1. Vakantie en er op uit gaan is heerlijk, maar thuis komen en lekker achter je naaimachien kunnen zitten is ook heeeel leuk!

    Leuk etuitje heb je gemaakt, je zoon zal blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen