dinsdag 15 januari 2013

Laptophoes


Voor zijn verjaardag kreeg Thomas van twee van mijn tantes een laptop. 
Hij werd toen 3 jaar...
Het is dan ook een kinderlaptop met allemaal spelletjes.



Zijn favorieten zijn piano spelen en liedjes luisteren, voor de andere spellen is hij gewoon nog echt te klein!
Ik maakte voor hem een echte laptop-hoes uit het bekende boek.
Het stofje lag al een tijdje in mijn kast. Had ik een keer gekregen voor mijn verjaardag van Ladybug.


Zo heeft het een mooie bestemming gekregen vind ik zelf

 

3 opmerkingen:

  1. Wat grappig, je kunt blijkbaar niet vroeg genoeg beginnen! Wanneer een naaimachine, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Die laptop trouwens ook, wij hebben 'm ook maar hij doet helaas niks meer... De liedjes waren hier ook favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen