dinsdag 14 januari 2014

Aan de slag!


Nee, mijn naaimachine staat niet al die tijd stil. Hij is de laatste tijd juist hard aan het ratelen! In december stond ik met Annemarie van Ladybug&Co op de kerstmarkt. Daar hadden we veel te veel voor gemaakt ;) En ik krijg zo hier en daar wat verzoekjes om te maken. 

Alleen neem ik de tijd niet (meer) om het hier met jullie te delen.

Ik ben sinds kort te vinden op facebook, daar post ik wel netjes (bijna) alles wat ik maak. Dus hierbij nodig ik jullie uit om mij daar ook te volgen! 

Je kunt me vinden onder: Stoffe Sas

Hier nog wat foto-tjes van wat ik onlangs gemaakt heb:

Ritstasjes

Tissuehoezen

zakjes

slingers

een heel pakket voor een baby-meisje

Ik ben aan de slag gegaan met het volgende project. 
Ik heb onlangs een patroon voor een tas gekocht via internet. 
Hier alvast een kleine foto ervan:


Ik ga weer aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten