donderdag 11 februari 2016

Voor J en P en meer

De kleine kereltjes J en P zijn inmiddels al weer 3 maanden oud. Wat gaat de tijd toch snel!
Het zijn twee tevreden kereltjes die ons gezin compleet hebben gemaakt :)
Sommige mensen vragen hoe ik het doe: nog tijd hebben om achter mijn naaimachine en cameo te kruipen. Natuurlijk is het super druk met 4 kinderen. Maar 's avonds liggen ze allemaal rond een uur of 8 op bed. En dan zijn die paar uurtjes tot ik zelf naar bed ga lekker voor mijzelf!
Heerlijk om soms lekker voor de televisie te hangen, om een avondje met de laptop op schoot te zitten. Of om heerlijk te freubelen natuurlijk!
Soms een verzoekje om iets voor een ander te maken en soms gewoon lekker maken waar ik zelf zin in heb. Een heerlijke combinatie.

Deze slabben voor J en P heb ik een aantal weken geleden gemaakt. Gisteren werd het een avondje met mijn cameo en heb ik hun namen uit flex gesneden. En vandaag met behulp van de pers zijn de slabben helemaal af! Ze zijn nu nog nodig natuurlijk, maar ze kunnen maar vast klaar liggen, want wie weet heb ik binnenkort niet van die rustige avondjes meer ;)

Ik kreeg al eens de vraag of ik ook voor mijn eigen kinderen een slab maak met naam, nou bij deze ;) Aangezien sommigen moeite hebben met het uit elkaar houden van mijn kereltjes, is het soms erg handig om ze iets aan te trekken met hun namen erop. Ik kan je zeggen, dat scheelt heel vaak zeggen wie nou wie is.

Met wat baby's op komst heb ik ook nog wat rompers bedrukt:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten