woensdag 25 januari 2012

Een beetje van mezelf en een beetje van Eloleo

Het resultaat:


Het bolletjesstofje kreeg ik voor mijn verjaardag van LadybugenCo en is van Rily Blake. Het stofje waarmee ik de schouderband en het paspel heb gemaakt komt bij Ikea vandaan (en heb ik eerder kussens voor mijn broer van gemaakt).


Zoals de titel zegt: een beetje van mezelf en een beetje van Eloleo.
De body van de tas komt zo uit het patroon van Eloleo, inclusief het zelfgemaakte paspelband.

Ik heb aan de binnenzijde vakjes gemaakt voor o.a. mobiele telefoon en er een schouderband aangemaakt.





Verder heb ik de bovenrand ook afgewerkt met paspelband en er een flap aangemaakt en het patroon loopt zowaar (redelijk) door!
Ik moet alleen nog even een mooie oplossing verzinnen om de tas te kunnen  laten sluiten, bijv een drukker of een knoop.


En voor de volgende keer: Niet vergeten mijn "Stoffe Sas" label erin te verwerken!



Volgende project:
Slofjes voor de jongste

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas. Ik klikte door op de link van Eloleo en kwam terecht bij de Menina-tas. Klopt dit dat je op basis van die tas dit gemaakt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elien,

      Dat klopt helemaal! Ik heb o.a. die flap eraan gemaakt. Maar de basis is de Menina-tas.

      Verwijderen