maandag 23 januari 2012

Sportief het jaar begonnen!


Sinds de eerste week van dit jaar ben ik (fanatiek) begonnen op de sportschool hier in de buurt. Had ik natuurlijk wel een tas nodig om mijn spulletjes in mee te nemen!

Het patroon waarop ik mijn tas gebaseerd heb is THE TANNEBAG van "de zuster van"

Ik heb wel wat dingetjes naar eigen idee aangepast, zodat het best een sportieve tas is geworden
(al zeg ik het zelf). 

De gebruikte stoffen zijn van Ikea (uit de couponnenbak)




Ik heb voor de ringetjes 2 riemen gebruikt van mijn zoontje, aangezien hij ze toch niet draagt. Een geslaagde goedkope oplossing!

  




 

Verder heb ik geen gebruik gemaakt van een magnetische sluiting, maar van elastiek in binnenflap.
Ook heb ik de linten naar de zijkanten weggelaten.

Een volgende keer zou ik er een binnenvak in maken zodat ik mijn sleutels en pasje van de sportschool niet iedere keer kwijt ben. Ook zou ik dan een bandje/vakje voor mijn bidon maken, zodat deze niet omvalt en lekt....
Ik ben ook alweer bezig aan een volgend project, waarover volgende keer meer:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten