dinsdag 19 augustus 2014

40 jarig huwelijksfeest

Met de cameo in mijn bezit en een 40 jarig huwelijksfeest in het vooruitzicht ging ik aan de slag!
Ik was benieuwd of de trouwkaart geschikt zou zijn om deze te gebruiken voor het cadeau, dus deze bij mijn schoonouders opgevraagd. 
En YES! dat was gelukkig het geval. 
Dat maakte het al een stuk makkelijker om wat te verzinnen.
Dan een sticker maken á la trouwkaart 1974.

oorspronkelijke trouwkaart (gescand in zwart-wit)
Kaart onder de scanner, traceren in de Silhouette software... 
het ging allemaal zo gemakkelijk. Misschien ook wel té gemakkelijk.
Zelfs die ienieminie lijntjes van de bloemstelen gingen gewoon in 1 keer goed!

Tja, dat het niet zo simpel zou blijven gaan had ik natuurlijk kunnen weten.

Het lettertype maakte het snijden van mini lettertjes niet gemakkelijk...

Vooral de woorden "augustus" en "getrouwd" maakten het ingewikkeld.

 Mijn originele idee heb ik dan ook moeten laten gaan.
Daarom heb ik de tekst aangepast: minder letters, waardoor ze groter konden worden uitgesneden.

De uiteindelijke sticker geplakt op een 9-vaks theekist
En om dan in stijl ook nog het eigenlijke cadeautje te kunnen geven: geld, 
bijpassende theezakjes van papier, zodat we hier nog geld in kan.
En dan ook echt in formaat theezakje, zodat het kistje ook gelijk leuk gevuld is!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten