dinsdag 5 augustus 2014

dikke vrienden

Ja, mijn Cameo en ik worden steeds dikkere vrienden ;)

Bijna dagelijks komt er wel een sticker of een stukkie flex of flock uit mijn machientje rollen.
Om een cadeautje op te leuken... iets hier in huis, iets voor de jongens... Altijd wel een reden te verzinnen ;)

Ik ben dan ook bezig met een wat groter project. Eigenlijk is het ook al klaar, maar ik kan het hier nog niet laten zien. Zou toch jammer zijn als de ontvanger het stiekem al op internet te zien krijgt!
Maar het is voor een 40 jarig huwelijksfeest. Ik ben aan de slag gegaan met vinyl, papier en een theekist. Nieuwsgierig geworden? Nog even geduld...

Wel kan ik jullie wat fototjes laten zien van mijn onlangs gemaakte creaties:
Voorraadpotten in de keuken bestickerd

Etui opgeleukt, voor op de vakantie

Mijn eerste meer lagen projectje op een romper!



1 opmerking:

  1. Toffe dingen. Ik twijfel ook heel erg om zo'n Cameo te kopen als er nog eens een groepsaankoop georganiseerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen