woensdag 27 januari 2016

Wat een feest!

Af en toe maak ik wat op verzoek. Soms met behulp van mijn naaimachine en soms met mijn Cameo (of de combinatie). Dingen op verzoek maken is iets wat ik ook super leuk vind om te doen. Het is toch heerlijk om met je hobby bezig te kunnen zijn, voor wie het ook is!

Pas kreeg ik het verzoek van mijn schoonzus om wat met de Cameo uit te snijden voor een kinderfeestje dat zij organiseerde voor haar wintermeisje.
Ik kreeg als opdracht wat afbeeldingen uit flex en vinyl te snijden. Flex voor op zakjes en vinyl (stickers) voor op erlenmeyers kreeg ik te horen, zelf leverde ze de afbeeldingen aan.

Het werd een heuse Mad Science Party, met bezoek van een professor en leuke proefjes.
Voor het hele verhaal, neem even een kijkje op haar blog:




Foto van Ladybug & Co

1 opmerking: