woensdag 20 januari 2016

X2

Het is inmiddels alweer 2 en een halve maand geleden. Maar inmiddels is ons gezin uitgebreid. Waar ik eerst "maar" 2 zoontjes had, heb ik er nu 4! :) Ik ben sinds november behalve moeder ook "tweelingmoeder" geworden. En ooh, wat is dat genieten zeg!


Pepijn
      
   
     
 Twee vrolijke kereltjes
Joris
Nee, ik kan niet ontkennen dat het druk is. Maar het is ook dubbel genieten. En wat zijn ze leuk ;) 
Tijdens mijn zwangerschap heb ik mijn naaimachine weinig aangeraakt. Maar ik heb nu weer redenen genoeg om leuke spulletjes te maken! Ik zal waar ik tijd heb weer achter mijn machine kruipen en weer vaker proberen hier een blogje te posten.

Hieronder nog wat fotootjes van door mij gemaakte projectjes:
cadeautje voor een babyshower
Zo weet iedereen wie-wie is ;)


shirtje bedrukt als cadeautje

naamslinger bedrukt

snelle traktatie voor op school


4 opmerkingen: